Coronamaatregelen Revalier
19
jan
2021

Uiteraard worden de corona-preventie maatregelen door ons revalidatieteam strikt nageleefd.
- Ook van de patiënten en revalidanten wordt verwacht volgende richtlijnen na te leven:
- Probeer niet vroeger dan 15 minuten voor uw afspraak te komen. We streven naar een zo leeg mogelijke wachtzaal. Blijf zo nodig wat langer buiten wachten of in de wagen zitten.
- Ontsmet uw handen alvorens u zich aanmeldt aan het secretariaat. Handschoenen worden omwille van veiligheidsredenen niet toegestaan.
- Kom alleen, tenzij niet anders mogelijk. Kom dan hooguit met 1 begeleider, gezien de beperkte plaatsen in de wachtzaal (social distancing).
- De patiënt (en begeleider) dient een mondmasker te dragen. Dit wordt u aangereikt door het ziekenhuis.
- Er worden geen handen geschud met de arts of therapeut bij het binnenkomen of verlaten van de consultatieruimte of revalidatiezaal.
- Bent u ziek, kom beter niet en bel uw afspraak tijdig af.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.
Gerelateerde nieuwsberichten
12
mei
2026

22 april 2026: Dag van de fietshelm
Vandaag zetten we de fietshelm extra in de kijker! Met de jaarlijkse Dag van de Fietshelm wil de Hersenletsel Liga iedereen aanzetten om een fietshelm te dragen en zo zware hoofdletsels te vermijden. Ook ons ziekenhuis draagt dit thema een warm hart toe en vindt het belangrijk dat iedereen veilig...

